Ferie tur med

Posted by

Dating +21

Aduit games

Ferie tur med – Vi kørte på snoede veje, og efter et stykke tid sagde Trine, at hun var kvalm. Du kan skifte plads med mig, sagde Geir, der sad foran med mig kørsel. De skiftede plads, og jeg så i spejlet, At Geir fortsatte med at komme op til Lise i svingene, og at hun til sidst pressede sig mod ham. Da vi stoppede til frokost, spurgte jeg Lise, om Geir var påtrængende. Hun lo let, men sagde, at hun blev lækker liderlig af ham, der rørte ved hende. Det er Okay, jeg sagde, jeg bliver også liderlig, at andre kan lide dig, og jeg ser frem til i aften.

Da vi kørte, Lisa kom hen til mig for at give mig noget i hendes hånd. Jeg så, det var hendes trusser. Nu Kan du indstille spejlet til at se på mig, når vi kører sagde hun med et smil. Da vi kørte videre, Sad Lise på højre side bagved. Jeg lagde spejlet lidt ned og så, at hun sad med benene lidt fra hinanden, og den korte nederdel svulmede lidt ud. Hun var helt glatbarberet, hun må have gjort det på toilettet under frokosten. Geir stødte stadig konstant ind i Lise i svingene, og Lise gled mere og mere ind i sædet, så Geir også måtte se, at hun var nøgen under nederdelen. Lise smilede til mig og sagde, at hun lagde sig for at sove lidt, hun ålede sig hele vejen over til Geir og lagde sig med hovedet mod døren. Jeg var bedøvet, Geir måtte have næsten fri adgang til hendes fisse, da hun lagde sig.

Trine sad foran og slumrede, og da jeg kørte op gennem dalen, bemærkede jeg, at Lise trak vejret hårdere i bagsædet. Jeg satte spejlet lidt og så, at Geirs arm bevægede sig rytmisk, Åh min Gud, han sad og fingrede min kone, mens vi kørte. Først blev jeg forbandet, men så blev jeg underligt liderlig ved tanken. Kort efter kom vi til et dejligt vandfald, og jeg foreslog, at vi stoppede der.

Lise kom hen til mig og sagde, at hun var liderlig. Jeg så, hvad han gjorde mod dig, og jeg var også liderlig over det, sagde jeg. Hun rødmede og sagde, at hun elskede mig. Skal vi gå en tur op til toppen af vandfaldet for at se, om der er et vand deroppe foreslog Lise. Trine sagde, at hun hellere ville sidde og slappe af, men Geir, Lise og jeg gik ovenpå. Jeg gik foran, og bemærkede, at Geir gik lige bag Lise, som stadig gik uden trusser. Både Geir og jeg tog afsted på vores overkrop, da det var varmt og stejlt op ad bakke. Hun tog en dyb indånding og sagde, at hun var varm. Tag din top af, sagde jeg. Men jeg har ikke noget Solliv, sagde hun, det betyder ikke noget, jeg sagde. Geir og jeg har set bryster før, og du har sandsynligvis heller ingen trusser, tror jeg, da Geir går lige bag dig. Geir var tydeligt generet, men jeg lo og sagde, at Lise var liderlig at vise sig.

Lise kiggede underligt på mig, men tog blusen af. Vi gik ovenpå, mig foran, Lise med kun en meget lille miniskirt og duebryst, hvor vorterne blev mere og mere stive. Da vi kom til en dejlig afsats spurgte jeg Geir, om han kunne tage nogle billeder af Lise og mig ude i naturen. Vi sad på en stenhylde, og Geir rejste sig for at tage et billede. Lise tog blusen, men jeg sagde, det kunne være rart med nogle flotte billeder. Lise nikkede og Geir tog flere billeder af os og af Lise alene. Han havde en kraftig erektion, der vises gennem hans bukser. Er det Ok for dig at tage nogle billeder, mens Lise rider mig, spurgte jeg. Lise protesterede, men jeg sagde, at jeg nu var blevet liderlig, at hun gik og dukkede op og ville have det køn. Jeg tog mine shorts af og sad på en klippe med min pik lige op. Sid på mig med dine ben godt spredt, så Geir får flotte billeder, sagde jeg.

Lisa trak hendes nederdel op og satte sig over mig. Den pik gled lige ind i en iblødsætning våd fisse. Geir tog billeder for nærbilleder, og Lise Red som besat. Jeg vidste, at det var lige før for mig, Lise bemærkede det også. Vent sagde hun, Jeg vil have mere, men det var for sent for mig, og jeg sprøjtede inde i hende. Nej, sagde Lise, ikke alle nu. Jeg vil have mere. Spurgte jeg Geoff. Lise sad der med min halte pik i hende og så på Geir med den pik i bukserne. Efter et stykke tid fortalte hun Geoff. Jeg vil, men … sagde han, mens han kiggede på mig. Det er Okay, jeg sagde, Lise kan lide dig, og du har set det hele allerede.

Geir tog hurtigt afsted, og Lise rejste sig fra mig og gik over og begyndte at sutte på sin pik. Tag billeder, du kan lide, hun sagde, Dette er hvad du har fantaseret om at se. Jeg fandt ud af kameraet og tog billeder, mens Lise sugede Geir, blev suget og elsket med ham i mange positioner. Til sidst blev min pik stiv igen, og Lise sagde, at hun ville sutte mig, mens Geir pulveriserede hende bagfra. Vi holdt på et stykke tid, før Lise kom ind i en kraftig orgasme og sagde, at hun ikke kunne tage det længere. Jeg kiggede på mit ur og sagde, at Trine nu begyndte at undre sig over, hvor vi stod af.

Vi badede i en pool og gik nøgen ned ad en strækning. Da vi nærmede os parkeringspladsen, tog vi vores tøj på igen. Lige før vi kom ned så jeg, at Geir fingerede Lise op under hendes nederdel igen, Lise så lige på mig og sagde, at nu kom hun snart, jeg tog nogle billeder, hvor Lise skælvede i kroppen og sank sammen. Sig ikke noget til Trine, sagde Geir, hun vil være meget vred. Vi kom ned til bilen igen, hvor Trine sov, Lise vækkede hende og fortalte os, at vi havde haft en dejlig tur. Vi kørte til vores hotel, hvor vi havde en lækker middag. Lise fortalte mig, at Trine og hun havde aftalt at gå klædt om aftenen noget, de begge gjorde. Lise havde fortalt Trine, at hun kunne lide at vise sig, og at både hun og jeg blev liderlige af det, om aftenen ville vi have lækker køn hun havde sagt.

Trine havde en kort bluse og en halv længde nederdel med en lang split. Nedenfor havde hun intet, som jeg observerede under middagen. Jeg fortalte Trine, at hun var flink, og at hun ikke behøvede at friste mig for meget. Måske vil jeg gøre det for at se, hvad der sker, sagde hun med et smil, Jeg spekulerer på, om Geir kan holde fingrene væk fra Lise, mens hun går. Jeg tænkte på mig selv, men sagde ingenting.

Næste dag stoppede vi tidligt for at slappe af. Jeg ville gå en tur langs fjorden på en sti til en gammel færgehavn, Lise ville ikke, hun ville gå op i bjergene igen, sagde hun. Geir sagde, at han gik med hende, Trine tøvede lidt, men sagde, at hun ville gå langs fjorden med mig. Da vi skiftede, Lise spurgte mig, om det var OK for hende at fortsætte fra i går med Geir. Jeg tog en finger ind i hendes fisse og følte, at hun var gennemblødt. Okay, jeg sagde, men du bliver nødt til at fortælle.

Trine og jeg gik ud langs fjorden, men jeg tænkte mest på Lise, der sandsynligvis Red Geir op ad bjergsiden. Jeg blev liderlig af det og fik en stærk erektion. Efter et stykke tid spurgte Trine mig, om vi ikke blev varme fra at gå op ad bjerget i går. Jeg sagde Ja, men vi svømmede i en pool. Geir havde ikke badebukser på, hun sagde, nej.. Jeg sagde, Vi var nøgne. Spurgte Lisa og jeg. Da jeg bekræftede det, så hun på mig og spurgte, om vi skulle tage en dukkert.

Før jeg kunne svare, hun havde afklædt sig og sprang ind. Jeg fulgte eksemplet, og da vi stod op, lagde vi os til soltørre. Trine bøjede sig over mig og begyndte forsigtigt at sutte på min halvstive pik. Jeg var så liderlig at gå let klædt og se, at du fik en pik sagde hun. Jeg smilede til mig selv, jeg var liderlig i betragtning af at hendes mand kneppede min kone op på bjergsiden, men jeg fortalte hende ikke. Trine og jeg elskede i lang tid, og hun fortalte mig, at hun og Geir sjældent havde det køn, men at han havde været helt vild i går, sandsynligvis fra at have set på Lise hele dagen, hun sagde. Jeg sagde, at vi havde den samme følelse, men at jeg var liderlig, at Lise gik let klædt som i går, og at så blev vi begge tændt om aftenen. Jeg fortalte ikke nogen om vores eventyr med Geir, Trine og jeg gik tilbage, og en time senere kom Lise og Geir også ned fra bjerget. Resten af turen gik vi ofte ture i begge retninger, og om aftenen havde vi også lækker køn. Lise mener stadig, at jeg lod hende få ekstra oplevelser og tog sig af Trine i mellemtiden, så hun ikke blev mistænksom over for Geir.